مشاوره رایگان: 02122144773

ویزای توریستی - موسسه مهاجرتی کناپکس

Awesome Image

بررسی اجمالی ویزای توریستی

کانادا نه تنها کشوری جذاب برای مهاجرت تحصیلی، مهاجرت شغلی و سرمایه‌گذاری است، بلکه کشوری زیبا با حیات وحشی جذاب و تاریخی جالب توجه است. همین ویژگی باعث می‌شود تا بسیاری میل داشته باشند ویزای توریستی کانادا را دریافت کنند. آثار به‌دست‌آمده از زندگی نخستین بومیان کانادایی نشان می‌دهد که در شمالی‌ترین بخش مردم 26 هزار سال پیش و در جنوبی‌ترین بخش از بیش از 9 هزار سال پیش ساکن بودند.

به صاحبان این نوع ویزا اجازه داده می‌شود که تنها یک بار وارد کشور کانادا شوند نکته قابل توجه این است که اگر گردشگر بخواهد به کشور آمریکا سفر کند برای ورود دوباره به کشور کانادا نیازی به ویزا نخواهد داشت.

ویزای توریستی یک بار ورود
Awesome Image
01

به صاحبان این نوع ویزا اجازه داده می‌شود که با توجه به مدت زمان پاسپورت به صورت نامحدود به این کشور وارد شوند و در هر بار ورود، تا ۶ ماه بدون محدودیت در کانادا اقامت داشته باشند.

ویزای توریستی چندبار ورود
Awesome Image
02

آبشار نیاگارا که بزرگ‌ترین آبشار از دید پهنا در جهان است در کانادا قرار دارد و یک دهکده نیز در نزدیکی آن است. نزدیک به نیمی از پهنای کانادا را فلات لارنسی می‌سازد، منطقه‌ای کما بیش هموار پوشیده از سنگ سخت که خلیج هودسون را دربردارد

طبیعت کانادا
Awesome Image
03

مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا

شرایط ویزای توریستی کانادا که توسط سفارتخانه‌های این کشور چک می‌شود عبارت است از:

  • نکات اخذ ویزای توریستی کانادا
  • ارائه درخواست ویزای توریستی کانادا به شکل دستی
  • ارائه درخواست ویزای توریستی آنلاین

مشاوره رایگان

•تمام هزینه‌های ویزا دلاری است
• اعضای خانواده باید به طور همزمان و در یک مکان درخواست ویزا ارائه دهند
• عموما مدت زمان جواب ویزای توریستی کانادا، بین دو هفته تا سه ماه پس از مراحل انگشت نگاری بود. در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹، سفارت کانادا اعلام کرد که این مدت زمان افزایش یافته و 92 روزی کاری پس از انگشت نگاری جواب اعلام می‌شود
• در صورت ریجکت شدن باز هم می‌توان برای دریافت ویزا تلاش کرد
• دعوت نامه ویزای توریستی کانادا، شانس متقاضیان ویزا را افزایش می‌دهد. در دعوت نامه کانادا، شخص دعوت کننده اعلام می‌کند که شما در منزل او اقامت دارید. این مسئله نوعی تضمین مالی به دولت کانادا است. ضمن اینکه دولت می‌داند در صورت بروز هر مشکلی کسی هست که به شما کمک کند.
• دعوت نامه ویزای توریستی کانادا می‌تواند از طرف بستگان درجه یک، دوست و یا یک آشنا باشد. این دعوت نامه یک بار کاربرد دارد.
• تمکن مالی ویزای توریستی کانادا، مبلغ مشخص شده‌ای از سوی سفارت کانادا است. این مبلغ در حال حاضر چیزی در حدود 13 هزار دلار کانادا است.

Awesome Image

فرآیند پذیرش

شما می‌توانید مدارک درخواستی ویزای توریستی کانادا را، به همراه مبلغ آن به یکی سفارت خانه‌ها کشورهای همسایه ارائه کنید. همزمان با تحویل مدارک، امور انگشت نگاری و عکس برداری نیز انجام می‌شود

Awesome Image

برای ارائه درخواست دریافت ویزای توریستی کانادا آنلاین به کارت اعتباری و اسکن مدارک نیاز دارید. دوم: ساخت حساب کاربری و آپلود مدارک ویزای توریستی کانادا درمرحله دوم، شما باید در سایت canda.ca یک حساب کاربری بسازید سوم: پرداخت هزینه‌های صدور ویزا پس از آپلود مدارک درخواستی ویزای توریستی کانادا، شما باید هزینه‌های مربوط به بررسی مدارک و همچنین انگشت نگاری خود را پرداخت کنید.

Awesome Image

مدارک ویزای توریستی کانادا

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا، عبارت است از:

Awesome Image

ارائه یک قطعه عکس پرسنلی تازه

Awesome Image

ترجمه شناسنامه

Awesome Image

ارائه گذرنامه که دارای یکسال اعتبار باشد

Awesome Image

ترجمه سند ازدواج

Awesome Image

گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان و دانش آموزان

Awesome Image

تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی کانادا برای هر نفر به صورت مجزا