مشاوره رایگان: 02122144773

استارت آپ - موسسه مهاجرتی کناپکس

چرا استارت آپ و چرا کانادا؟

مهاجرت به کانادا از سال‌های پیش مورد اقبال جوانان، سرمایه‌گذاران و خانواده‌های ایران بوده است و بسیاری دنبال مهاجرت و ادامه زندگی در کانادا بوده و هستند. در کنار روش‌ها و ظرفیت‌های کلاسیک مهاجرت یکی از جدیدترین راه‌های مهاجرت به این کشور دریافت ویزای استارت آپ کانادا است.

در برنامه استارت آپ ویزای کانادا حتی به رغم داشتن شرایط اولیه این برنامه لزوما موفق به دریافت اقامت دائم کانادا نمی شوید بلکه رزومه و پس زمینه حرفه ای شخص متقاضی مهاجرت از طریق استارت آپ تعیین کننده قبولی طرح استارت آپی وی و بدست آوردن اقامت دائم کانادا و در نتیجه سود آوری طرح بعد از ورود به کانادا است. البته باز هم این تمام ماجرا نیست!
بعد از اطمینان از واجد شرایط بودن شخص متقاضی با بررسی دقیق پیش زمینه حرفه ای و تخصصی تحصیلات و سوابق کاری وی نقش اصلی وکیل مهاجرتی و مجوعه همکار بر عهده گیرنده پرونده متقاضی در برنامه استارت آپ ویزای کانادا تعیین کننده می شود.

به بیان ساده پس از طی کردن مراحل مقدماتی و بررسی اولیه، پروژه ایجاد شود، توسعه و نهایی سازی طرح استارت آپی را آغاز شود و در این مرحله است که عملا شالوده اصلی پرونده شما بوجود می آید. این مرحله بسیار مهم و پیچیده توسط تیمی متشکل از متخصصان و افراد زبده و با تجربه در این زمینه انجام می گیرد که آشنایی کامل با نیازها و مولفه های اصلی برنامه استارت آپ و همچنین بازار کار و حوزه فناوری های نوین کانادا دارند تا در نهایت طرحی جامع و کامل برای هر فرد و متناسب با پیش زمینه وی آماده گردد.

ویزای استارتاپ کانادا مناسب چه کسانی است؟



از سال ۲۰۱۷ تا کنون با انجام این دو مرحله بسیاری از صاحبان ایده‌های استارتاپی موفق به اخذ اقامت دائم کانادا از طریق این برنامه گردیده‌اند. مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ برای کارآفرینان و مدیرانی مناسب می‌باشد که با توجه به افزایش سن از طریق برنامه اکسپرس انتری قادر به اخذ اقامت دائم نیستند. همچنین با توجه به این که این برنامه نیازی به دانش بالای زبان انگلیسی یا فرانسه ندارد، جذابیت خاصی در میان متقاضیان مهاجرت به کانادا دارد. اجرای گروهی برنامه استارت آپ کانادا یکی دیگر از ویژگی‌های این برنامه می‌باشد. بدین ترتیب که یک ایده استارتاپی می‌تواند از یک نفر تا پنج نفر متقاضی اصلی را در خود جای دهد و با وجود یک طرح استارتاپی پنج خانواده موفق به اخذ اقامت دائم می‌گردند.

شرایط استارتاپ کانادا

شرایط ثبت استارتاپ

* داشتن حداقل 10% حق رای توسط هر شریک یا متقاضی در ثبت استارتاپ
* داشتن حداقل 50% حق رای توسط متقاضی/شرکا + سرمایه گذاری حامی کانادایی روی هم
* ارائه مدارک کل سهام شرکت

توصیه نامه حمایت از یک سرمایه گذار کانادایی

سرمایه گذاران ریسک پذیر (Venture Capital Funds)
سرمایه گذاران فرشته (Angel Investor groups)
مراکز رشد (Incubators)

مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه

CLB 5 در تمامی مهارت‌ها

تمکن مالی

13,213 دلار برای 1 نفر / 19,390 دلار برای 3 نفر

برای شروع استارتاپ خود همین حالا با ما تماس بگیرید